« חזרה לבלוג מאמרים

איך לייעל את האתר לחיפוש סלולרי

אם הם רוצים לכבוש את השוק הרווחי של החיפוש הסלולרי להלן מספר נקודות.
החיפוש ברשת האינטרנט גדל בהתמדה עם התפתחות המכשירים הסלולרים ועל כן אתם צריכים להתאים את
האתר שלכם לדברים הנדרשים לשם כך.

מחפשים בהתקנים ניידים משתמשים במשפטי מפתח קצרים / מילות מפתח
משתמשים במחשבים ניידים נוהגים לחפש משפטי מפתח קצרים יותר, או אפילו רק את מילות המפתח.
אפילו מכשירים ניידים עם מקלדות לא ממש נוחים עבור הקלדת טקסטים ארוכים וזו הסיבה לחיפוש בשאילתות קצרות.
לעתים קרובות לשאילתת החיפוש מוגבלת רק למילה אחת.
במנועי החיפוש באופן ככלי יש קושי לקדם אתרים לראש התוצאות דווקא במשפטים קצרים שלא לומר על מילת מפתח אחת.
כפועל יוצא מכך במידה ולא תקדים ותמקם את האתר שלך כאתר מוביל כבר עם התפתחות החיפוש הסלולרי בעתיד יהיה זה קשה הרבה יותר

חיפוש סלולרי הוא חיפוש מקומי בעיקר
משתמשי Mobile מחפשים בעיקר דברים מקומיים על פי מחקרים שונים.
קל להבין - כאשר המשתמש עומד ברחוב והוא מחפש מקום לסעוד, הוא או היא כנראה מחפשים דברים בשכונה, ולא בפינה אחרת של העולם.
חיפושים כמו "פיצה בחיפה" הם פופולריים למדי, מה שהופך את תוצאות החיפוש המקומי חשוב עוד יותר.

נתוני חיפוש סלולרי
תוצאות ספורט, חדשות, מזג אוויר, מידע פיננסי הם בין הפופולריים ביותר בקטגוריות החיפוש הסלולרי.
אם האתר שלכם שייך לאחד מהקטגוריות האלו גם אם הוא מקומי ואולי במיוחד אם הוא מקומי יש לשקול אף להקים 2 אתרים כאשר אחד מתאים
למחשים רגילים ואילו השני מתאים לרשת הסלולרית.

עיצוב מותאם סלולר
גלשי האינטרנט לא ואהבים להשתמש בגלילה ועל אחת כמה וכמה במכשירים סלולרים.
עצבו את אתר האינטרנט הסלולרי שלכם כך שלא יהיה צורך לגלול את הדף כלפי מטה.

עדכן תכני Mobile
בדוק את ההנחיות של ה-W3C כדי לראות מה הסטנדרטים המתאימים למכשירים ניידים.
כדי לראות מה הסטנדרטים ניידים. גם אם האתר שלך לא עולה בקנה אחד עם הסטנדרטים ניידים, הוא עדיין יהיה רשום בתוצאות החיפוש אבל זה יהיה Transcoded

אל תשכחו Meta.txt
Meta.txt הוא קובץ מיוחד, שבו אתה מתאר בקצרה את תוכן האתר שלך לגרסה המתאימה ביותר עבורו.
העכבישים של מנועי החיפוש מחפשים ישירות קובץ Meta.txt (בתנאי שהוא ממוקם בספריית השורש), כך שגם אם האתר שלך אינו נגיש, אתה עדיין להיכלל בתוצאות החיפוש.

« למאמר הקודם
למאמר הבא »