« חזרה לבלוג מאמרים

קידום אתרים בדגש על Google

אז כולנו רוצים תוכן טוב ואיכותי באתר שיתאים לנו גם לקידום נכון וגם להעברת מידע לגולשים.
כשאנחנו בונים אתר או מתפעלים אתר, אנחנו צריכים תוכן אשר מותאם למנועי חיפוש וכך גם יעזור לנו בקידום SEO.
כשמדברים על תוכן שמותאם למנועי חיפוש, ביטוי זה לא ממש מדוייק כי כולנו רוצים להופיע אך ורק במקום אחד שמוביל בכמות החיפושים שלו - Google.
הרובוטים של גוגל, סורקים את אתרי האינטרנט השונים ותוצאות המיקום משתנות באופן מתמיד על פי מספר פרמטרים שבינהם אופטימיזציה הכוללת תוכן, מילות מפתח, כותרות ועוד.

האלגוריתם של גוגל, כך נטען שוב ושוב על ידי החברה, הוא נוסחה אובייקטיבית שמנתחת שאילתות חיפוש ותוכן אתרים.
לגבי מספר השאילתות שמתבצעות הן ביום והן בכלל ניתן רק לנחש.
בעזרת הכלים המתאימים ניתן לראות שינויים במגמות החיפוש על פי טרנדים שונים.
האלגורתים למעשה סורק את האתרים השונים, הקישורים אליו והקישורים הנמצאים באתר, תוכן של עמודים, כותרות ועל פי כל אלו הוא קובע את דירוג העמוד.
היום לצערנו עם התרבות האתרים וחברות קידום אתרים, תוכן טוב לא מספיק על מנת לקבל דירוג טוב בגוגל.
כיום תוכלו למצוא כבר אין ספור מומחי אופטימיזציה וחברות קידום אתרים וחשוב לחזק את האתר גם "מבחוץ".

אין ספק שהשלב הראשוני בבניית אתר אינטרנט הוא החשוב מבחינת אופטימיזציה אך SEO צריך להעשות גם לאחר שהאתר באוויר וגם אם הוא אתר ותיק.
אופטימיזציה כוללת כתיבת תכנים, עיצוב נכון, דפי תוכן אמינים, מאמרים, כותרות ועוד.
הצעד הראשון לפני הקמת האתר בכלל ולפני ביצוע אופטימיזציה הוא מחקר מילות מפתח ובחינת יעדים.
כאשר אתם מקימים אתר אתם צריכים לעשות כל אשר ביכולתכם על מנת להציג תוכן רלוונטי לגולשים.
יש להבין מה הגולשים יחפשו ומהם שאילתות החיפוש הנפוצות ביותר שרלוונטיות לתחום של האתר.

על מנת לבצע מחקר מילות מפתח ניתן ורצוי להשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל.
אם אתם לדוגמא משווקים "קמינים" ומקימים עמוד באתר על מנת להציג את המוצר אין ספק שהמילה "קמינים" רלוונטית אך בדרגה שניה כדאי שתשקלו גם מילים כמו "חימום" או הסקה".
שלבו את המילים הנבחרות ושלבו אותם בטקסט, תוכלו לכתוב מאמרים בנושא.

מה מספר הפעמים שמילה רלוונטית צריכה להופיע בטקסט?
ישנן תשובות שונות. יש שאומרים 6%, יש שאומרים 3% (האחוז מתייחס ליחס בין כלל המילים לביטויי המפתח שאתם מקדמים).
האלגורתים של גוגל יכול להבחין אם אתם מנסים לדחוף תוכן לא רלוונטי ומילים.
במידה ותפעלו בצורה הזו יגדלו הסיכויים שלכם לדירוג גבוה במנועי החיפוש וקידום האתרים שלכם יהיה טוב וקל יותר.

« למאמר הקודם
למאמר הבא »